PlantSwap ART Tema!
Moderator: Hedersmedlemmar
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
PlantSwap ART Tema!
Ett nytt tema är nu upplagt men det är inte klart än. (skall t.e.x inte vara så här blått)
Min tanke var att få feedback på vad ni medlemmar vill ha och om det är övriga funktioner som ni saknar så skall vi försöka fixa det.
Min tanke var att få feedback på vad ni medlemmar vill ha och om det är övriga funktioner som ni saknar så skall vi försöka fixa det.
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Re: PlantSwap ART Tema!
Alla ikoner är nu klara iaf. Och länkar öppnar i eget fönster.
Har hittat ett chattprogram som skulle kunna funka, finns det nått intresse för det?
Har hittat ett chattprogram som skulle kunna funka, finns det nått intresse för det?
- hollowman
- Donator
Skit bra jobbat. Ser mycket bättre och trevligare ut nu.
- Fanbyalperna
- Hedersmedlem
Klart mycket bättre. Skulle gärna se att första sida hade nya inlägg bl a. Nu är et lite jobbigt att skumma igenom hela indexsidan. Jag antar att arbetet fortskrider och ser fram mot utvecklingen av det saboterade forumet. Förstår att frivilligt extraarbete inte får stjäla all tid. Bra jobb hittills ändå. Jag vet att det är mer än det som direkt syns och allt tar tid.
Har inte alltid rätt, men fel ibland
- Raven
- Hedersmedlem & Donator
- Kontakt:
Uppe till vänster har du en meny med bla dina inlägg, aktiva trådar, sök etcetera.Fanbyalperna skrev: ↑02 apr 2017, 08:39Klart mycket bättre. Skulle gärna se att första sida hade nya inlägg bl a. Nu är et lite jobbigt att skumma igenom hela indexsidan.
Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Tack för positiv feedback!
@Fanbyalperna Som Raven skriver så ligger alla dom länkarna högst upp. Till höger kommer du åt Kontrollpanel/Profil och PM.
@Fanbyalperna Som Raven skriver så ligger alla dom länkarna högst upp. Till höger kommer du åt Kontrollpanel/Profil och PM.
- Matsnork
- CO2 närd planta
En smidig grej (eftersom man har plantswap som en favorit i webläsaren) är spara sidan "new posts" istället för som standard första huvudsidan.
search.php?search_id=newposts
Edit: En sak jag personligen skulle tycka vore najs är om det fanns ett mörkare tema. Mer vilsamt för ögonen. Bra jobbar med nuvarande förresten Anette.
Edit 2: Kanske tona ner den grälla färgen i underrubriken "Ditt Forum För..." lite. Det hårda typsnittet och färg i den skär sig lite mot den ganska mjuka planstwap-loggan imho. Skulle nästan ta bort "lantswap.se" i loggan när man ändå håller på, den är så snygg att det är synd med det under (jag är nog lite arbetsskadad kanske
search.php?search_id=newposts
Edit: En sak jag personligen skulle tycka vore najs är om det fanns ett mörkare tema. Mer vilsamt för ögonen. Bra jobbar med nuvarande förresten Anette.
Edit 2: Kanske tona ner den grälla färgen i underrubriken "Ditt Forum För..." lite. Det hårda typsnittet och färg i den skär sig lite mot den ganska mjuka planstwap-loggan imho. Skulle nästan ta bort "lantswap.se" i loggan när man ändå håller på, den är så snygg att det är synd med det under (jag är nog lite arbetsskadad kanske
- hollowman
- Donator
Jag skulle vilja ha en chat funktion på sida som man skulle kunna prata direkt med någon som är inne på sida. Så slipper man skicka pm m.m
Dom har det på saltvattensguiden och det är jävligt smidigt.
Dom har det på saltvattensguiden och det är jävligt smidigt.
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Chatt är på G! Ett måste!
Bildvisningsprogram är med på G så att vi kan se bilderna på ett lite mer proffsigt sätt. (som innan)
Att texten är så gräll är för att det skall synas växter bakom texten, har inte hunnit få klart det än bara.
Bildvisningsprogram är med på G så att vi kan se bilderna på ett lite mer proffsigt sätt. (som innan)
Att texten är så gräll är för att det skall synas växter bakom texten, har inte hunnit få klart det än bara.
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Så då skulle loggan vara klar men jag har kört fast lite. Texten skall smälta in i växterna så den skall vara svår att se, men nu funderar jag på att ha det utan växterna. Vad tycker ni? Eller tona ner texten mer? Eller byta teckensnitt? (igen då,,)
- hollowman
- Donator
Anette J.T skrev: ↑02 apr 2017, 20:19Chatt är på G! Ett måste!
- Fanbyalperna
- Hedersmedlem
Tack för hjälpen alla. Nu har den blinde fått till det. Apropå loggan så tycker jag det blir otydligt med både texten och växterna. Annars är det väldigt snyggt och bra,
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Skall ändra loggan i kväll. Skall jag ta bort växterna då?
- Fanbyalperna
- Hedersmedlem
eller texten. Blir nog snyggt och bra vilket som du gör för jag vet att du har sinne för sådant,
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Tack, det var snäll sagt.Fanbyalperna skrev: ↑04 apr 2017, 07:52eller texten. Blir nog snyggt och bra vilket som du gör för jag vet att du har sinne för sådant,
Men det viktigaste är ju att ni blir nöjda, det är ju därför er feedback är så viktig.
Tog iaf bort växterna, ändrade teckensnitt och färg, så får vi se om det blir bu eller bä.
- Fanbyalperna
- Hedersmedlem
Snyggt. Passar min smak alldeles utmärkt.
- Admin JTFix
- Admin & Donator
- Kontakt:
Tack!
Då får vi hoppas fler tycker detsamma för jag gillar det med.