Härligt att vara här!

Beröm eller klagomål? Här kan vi diskutera allt om PlantSwap.

Moderator: Hedersmedlemmar

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mika01
Frö
Frö
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Härligt att vara här!

Inlägg av Mika01 » 20 jul 2017, 13:16

Fantastiskt att jag hittade ett forum om akvarieväxter. Är helt hooked och vill lära mig allt.

Finns här någon i Södra Sverige som skulle vilja visa upp sin odling och snacka ett par timmar så hör gärna av er!
Jag kan bjuda på käk efteråt.

Mvh, Micke

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Återgå till "PlantSwap"