Malawigrupp säljes med kort varsel *Finns i Uppsala

Här samlas gamla annonser från Annat säljes

Moderator: Hedersmedlemmar

Låst [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Uppsalafisk
Frö
Frö
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Malawigrupp säljes med kort varsel *Finns i Uppsala

Inlägg av Uppsalafisk » 16 jun 2014, 09:42

Hej!

Jag måste göra mig av med mina superfina malawiciklider. De är klara och fina i färgen. Eftersom det är bråttom- de måste till sitt nya hem innan den 27/6- så säljer jag inga enstaka fiskar utan hela gruppen tillsammans. Det rör sig om ett 40-tal fiskar mellan tre och nio centimeter.

Jag har köpt dem på Akvariehobby i Uppsala och av privatpersoner och har inte riktigt koll på alla sorter men vet att det finns golden, demasoni, fire fish, OB, Metriaclima callainos (bright blue), auratus i karet. Kan även skicka med några malar.

Den som är intresserad måste hämta snarast möjligt och senast 27/6. 1000 kronor för hela gruppen = 25 kronor styck. Prutat och klart. Jag kan givetvis skicka fler bilder och det går jättebra att komma hit och kika, inget köptvång

Bild

Låst [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Återgå till "Annat säljes"