AppelSyncNotifier

Här diskuteras elektronik som mobiltelefoner, datorer, dvd-spelare, tv-apparater osv men akvarierelaterad elektronik och Fotografering har egna kategorier.

Moderator: Hedersmedlemmar

Användarvisningsbild
ekvationx
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 628
Blev medlem: 16 feb 2008, 20:06
Ort: Södraste Skåne
Kontakt:

AppelSyncNotifier

Inlägg av ekvationx » 09 nov 2011, 12:36

Efter uppdatering av Itunes får jag förljande meddelande när jag startar datorn:

AppelSyncNotifier.exe
Det går inte att hitta procedurstartadressen xmlTextReaderConstName i DLLfilen libxml2.dll

Är det någon som är vänlig och vill hjälpa mig med att lösa vad detta är och hur jag slipper felet. Har provat att reparera Appelprogrammen men det hjälper inte och de svar jag hittat via google hjälpte mig inte.

Användarvisningsbild
Raven
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 10854
Blev medlem: 19 sep 2006, 04:09
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av Raven » 09 nov 2011, 14:02

Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki

Användarvisningsbild
ekvationx
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 628
Blev medlem: 16 feb 2008, 20:06
Ort: Södraste Skåne
Kontakt:

Inlägg av ekvationx » 09 nov 2011, 15:11

Vet inte hur många sådana sidor jag varit inne på men de löser inte problemet men jag lyckades tydligen själv. Hittade ett program på nätet som skannar datorn och genom detta program kunde man installera den felande dll-filen så meddelandet har försvunnit återstår bara att få denna slöa datorn snabbare. Finns det något gratisprogram som kan skanna och fixa datorn för eventuella felaktigheter, enligt ett betalprogram skulle jag ha 700problem på datorn som programet tyckte jag skulle betala för att fixa men det tar jag med en stor nypa salt. Annars får jag nog snart skaffa ny dator för den är så seeeeeg. Kör Vista och Norton (har Norton gratis och har inte hittat något motsvarande gratis som jag litar på inte är skräp så därför finns det kvar och jag vet att det inte är det bästa för datorns kapacitet men i brist på annat får det duga). Datorn har några år på nacken så den börjar nog behöva rensas lite.

Användarvisningsbild
Raven
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 10854
Blev medlem: 19 sep 2006, 04:09
Ort: Norrköping
Kontakt:

Inlägg av Raven » 09 nov 2011, 16:03

ekvationx skrev: Finns det något gratisprogram som kan skanna och fixa datorn för eventuella felaktigheter
Malwarebytes, ccleaner och revo uninstaller
och Norton (har Norton gratis och har inte hittat något motsvarande gratis som jag litar på inte är skräp så därför finns det kvar och jag vet att det inte är det bästa för datorns kapacitet men i brist på annat får det duga).
Kör comodo internet security istället för norton, det är gratis och har fungerat mycket bra för mig i ett par år men kräver lite datorvana då programmet frågar vilken access olika program ska ha.

http://www.comodo.com/home/internet-sec ... 7subkey1=2
Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki

Skriv svar

Återgå till "Elektronikhörnan"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster