Auktion i Sundsvall.

Här kan föreningar få sin talan, lägg en tråd för varje enskild förening, information om träffar och liknande.

Moderator: Hedersmedlemmar

Ted
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 466
Blev medlem: 01 nov 2008, 22:44
Ort: Sundsvall

Auktion i Sundsvall.

Inlägg av Ted » 19 feb 2015, 10:08

Såg detta på FB och kan dela med mig av det. Det är inte så ofta den händer något här uppe hos oss men nu ser det ut att bli en liten träff med auktion.

Skulle detta bryta mot någon regel så är jag ledsen att jag postade det ville bara dela till alla som inte har FB men intresset.

Den 29 Mars-2015 bjuder härmed Akvarister i Västernorrland och Söderhamns Akvarieklubb in till auktion av fiskar och växter. Även fast pris bord för tillbehör (man får även sälja fisk och växter på fastprisborden)

Vi kommer att hålla till på Njurundavägen 90, i Street Rulers klubblokal i Kvissleby
Ni som vill sälja via auktion, måste lämna in auktionsvaran senast kl. 13.00. Auktionen drar igång 14.00

Lokalerna öppnar kl. 11.00 och vi håller öppet till kl. 18.00, Fastprisförsäljningen kommer att öppnas från kl. 11.00 i samband med att lokalerna öppnas.
Vi kommer att finnas på plats i lokalerna från kl. 10.00

All försäljning måste föranmälas via PM till Pernilla Karlsson, även fastpris, senast Onsdagen den 25 Mars

Akvarister i Västernorrland tar 10% på all auktionsförsäljning. Även fastprisborden.
Detta för att täcka upp omkostnaderna kring auktion och träff.
Fikaförsäljning kommer att finnas på plats.

Alla är hjärtligt välkommen, nybörjare lika väl som erfarna akvarister. Även om ni bara känner för att komma för att få träffa likasinnade. Det finns inget köp eller säljtvång.
Bilddagbok användarnamn: Akvariedagboken

Ted
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 466
Blev medlem: 01 nov 2008, 22:44
Ort: Sundsvall

Re: Auktion i Sundsvall.

Inlägg av Ted » 28 mar 2015, 10:23

Imorgon kör dom igång inget inträde.
Bilddagbok användarnamn: Akvariedagboken

Skriv svar

Återgå till "Föreningar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster