Akvarieträff Västernorrland (Timrå)

Här kan föreningar få sin talan, lägg en tråd för varje enskild förening, information om träffar och liknande.

Moderator: Hedersmedlemmar

Ted
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 466
Blev medlem: 01 nov 2008, 22:44
Ort: Sundsvall

Akvarieträff Västernorrland (Timrå)

Inlägg av Ted » 05 maj 2012, 18:22

Tror jag skriver i rätt forum.


Akvarieträff. Västernorrland (Timrå)
Plats: Nygatan 20 86133 Timrå
Datum: 30 Juni
Tid: 13.00
Anmälan: Dropp in

Alla akvarietyper är välkommen Saltakvarister,MFK,Bräck/Sötvatten.

Parkering.
Finns plats för ett par bilar på gården annars finns det plats på miljöstationen mitt emot eller på Vivansborg.

Info.
Nu är det dags för en ny träff hemma hos mig.Så nu har alla en chans att komma som inte kunde.
På träffen vi hade i vinter så träffades vi fika bytte växter och fiskar osv.
Denna gång låter jag grillen vara på och hoppas på ett kanonväder så kan kan spendera lite tid utomhus också då det blev ganska trångt inne sist.
Har ni Växter,Fiskar,Koraller eller tillbehör att sälja eller byta kan ni passa på att ta med de och kanske bli av med det samtidigt som ni gör en annan akvarist glad.

Obs.
För er som är allergiker kan det vara bra att veta att här finns både hundar Chihuahua och cavaljer king charles (Små hundar) samt råttor,kaniner och möss.

Att ta med.
Jag ser till att det finns Kaffe,Te,div tillbehör till grillat som ketchup senap.
Det ni kan ta med om ni vill är Det ni vill grilla och det till tex potatissallad.

Jag hoppas att många kan komma och nu när jag har en träff bakom mig så skall jag se till att ordna till det bättre för mig så jag har tid att prata med alla.Hela familjer är välkommen att komma barn,sambo och kompisar.

För er som har stora saker att sälja och kanske fiskar.
Här under i tråden kanske ni kan skriva vad ni vill bli av med och på sådant sätt ordna med ev köpare så ni inte tar med er tex ett 200liters akvarium och det inte är någon som vill köpa kan det bli jobbigt att ta hem igen.

MVH. Ted Molin
Bilddagbok användarnamn: Akvariedagboken

Återgå till "Föreningar"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster