Zooplus mörkar sina dåliga produktrecesioner

Här kan vi berätta om våra kunskaper och vetskaper om olika produkter som vi testat och/eller har i våra baljor samt ge recensioner på Akvarieaffärer.

Moderator: Hedersmedlemmar

Användarvisningsbild
Admin JTFix
Admin & Donator
Admin & Donator
Inlägg: 6576
Blev medlem: 02 aug 2007, 01:07
Ort: Skåne. Österlen
Kontakt:

Zooplus mörkar sina dåliga produktrecesioner

Inlägg av Admin JTFix » 22 apr 2014, 20:02

Köpte en vara som var så dålig så att den fick gå i retur och fick en ny hem. Den vara lika dålig den och vi kom överens om att köpet skulle hävas.
Så långt inga problem alls.

Men tänkte varna andra så att dom inte gick på samma nit som jag och lämnade ett seriöst skrivet omdöme om varan.
Skrev väldigt kortfattat och i stort sätt bara felet samt att jag inte kunde rekommendera denna vara.

Fick i dag ett mail där det står:

"Mange tak for din produktbedømmelse, du har sendt til os angående produkt nr. 248267: Papegøjestand Parrot.
Vi beklager naturligvis din oplevelse med produktet. Din feedback er blevet videresendt i vores system.

Desværre kan vi ikke offentliggøre produktbedømmelsen, da dette er et anliggende for vores kundeservice, og beder dig derfor venligst tage kontakt til dem via dette link:

https://www.zooplus.dk/contact/

Vi takker for din forståelse og står gerne til rådighed for eventuelle yderligere spørgsmål.

Mange tak for hjælpen."


Vadå tack för hjälpen? För att ni mörkar recensioner då eller?
[Hier] | JTFix.se | [Ruht] | Akvaristen | [Niemand]

[daniel]
Stickling
Stickling
Inlägg: 31
Blev medlem: 17 okt 2013, 09:54

Re: Zooplus mörkar sina dåliga produktrecesioner

Inlägg av [daniel] » 22 apr 2014, 22:22

Döp om tråden och skriv produktrecensionen här samt då innehållet du skrev i tråden så bör intressenter hitta den när de söker; google har väl möjlighet att skrapa plantswap?

Användarvisningsbild
Admin JTFix
Admin & Donator
Admin & Donator
Inlägg: 6576
Blev medlem: 02 aug 2007, 01:07
Ort: Skåne. Österlen
Kontakt:

Re: Zooplus mörkar sina dåliga produktrecesioner

Inlägg av Admin JTFix » 22 apr 2014, 23:28

Eftersom produkten inte är akvarierelaterad så valde jag att ha denna som den är så det blir en affärsrecension.
Poängen är alltså inte den dåliga varan, poängen är att företaget inte ville ha med mitt negativa omdöme om varan så att fler får läsa det.
[Hier] | JTFix.se | [Ruht] | Akvaristen | [Niemand]

Användarvisningsbild
Gurkan
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 1496
Blev medlem: 09 aug 2011, 12:57
Ort: Falun

Re: Zooplus mörkar sina dåliga produktrecesioner

Inlägg av Gurkan » 23 apr 2014, 07:55

Gjorde också en negativ produktrecension av en vara på en annan hemsida.
Den recensionen togs bort etfter någon dag, så detta beteende är inte något ovanligt alls.
/Gurkan
Våga släppa fram nörden inom dig!

84L, 324W/m2
20L, 275W/m2

Skriv svar

Återgå till "Produkt & Affärsrecensioner"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster