Cabomban har fått svarta rötter?!

Här kan vi lägga upp bilder på växter som visar brister av olika slag, och få reda på hur bota dem.

Moderator: Hedersmedlemmar

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tajny
Frö
Frö
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Cabomban har fått svarta rötter?!

Inlägg av Tajny » 19 jan 2013, 23:00

Innan jul köpte jag en cabomba. Den växtre bra till en början men sen blev den mer hängig och mörkare i färgen, precis som en mörkgrön/brun beläggning på och ser allmänt risig ut.
Igår skulle jag at upp den för att istället plantera den i yngelkaret och ser då att rötterna va svarta!?
Vad är det som händer här nu? Jag göder med pmdd

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Återgå till "Brister på växter"