Nån som vet hur man fixar Plantswap-forum i Tapatalk-app

Det som inte passar i nån annan del passar här.

Moderator: Hedersmedlemmar

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Användarvisningsbild
iFISK
Stickling
Stickling
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nån som vet hur man fixar Plantswap-forum i Tapatalk-app

Inlägg av iFISK » 28 jan 2016, 11:46

ja som rubriken säger

jag försökte lägga in men det finns inte ens... Jag vet inte om jag gjorde fel.
Jag tänkte kolla upp med er om ni har fixat det. Om ja förklara hur man fixar.
550 Liter
200 Liter
2x80 liter
30 Liter

joey_k
Frö
Frö
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Nån som vet hur man fixar Plantswap-forum i Tapatalk-app

Inlägg av joey_k » 28 jan 2016, 19:03

Det kommer upp för mig när jag söker på sidor.
Om det inte kommer upp så kan du gå via Google. Sök på någontråd på plantswap så kommer det upp en "popup" som anger att du kan gå in via Tapatalk. Då kommer om jag inte har helt fel plantswap läggas till i dina favoriter.

Skriv svar

Återgå till "Off Topic"