Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Beröm eller klagomål? Här kan vi diskutera allt om PlantSwap.

Moderator: Hedersmedlemmar

Annonser eller kategorier?

Ta bort kategorierna och köra med annonser
8
10%
Ta bort annonser och köra med kategorier
47
59%
Ta bort kategorier och använda annonser i 2 månader och sen utvärdera hur det fungerar
14
18%
Har ingen åsikt
10
13%
 
Antal röster: 79

Användarvisningsbild
hawkse
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3726
Blev medlem: 26 dec 2009, 21:13
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av hawkse » 06 nov 2012, 08:24

Hör, hör! Surfar inte själv med Tapatalk men håller helt med om det Karl skriver:
- Annonserna behöver få mer synlighet. Allra helst genom att de knyts till forumet på något sätt.
- Överblicken är rörig med kryptiska [K], [S] etc i rubriken och inga datum som indikerar annonsens ålder i översikten.

Visst kan man hitta annonserna. Visst kan man filtrera annonserna. Visst kan man läsa dem för att se datum. Men... det är ett förbaskat klickande för något jag kunde utläsa *omedelbart* när annonserna låg i forumets "Nya inlägg". Klick. (Back to lurking...)

Användarvisningsbild
Raven
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 10854
Blev medlem: 19 sep 2006, 04:09
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Raven » 07 nov 2012, 10:32

Tittar lite på 2 teman som är gjorda för mobila enheter.
Karl Holm skrev:Kan man försöka koppla annonssidan till forumet igen, men behålla strukturen, så får man nog tillbaka lite mer folk.
Det är inte möjligt med tapatalk för den tar bort precis allting som inte är forum, trådar eller inlägg.
En annan bidragande faktor till annonssidans tröghet kan bero på att man faktiskt inte ser länken på sidan. Första gången tog det mig nästan en minut att hitta "Annonser" uppe längs bården. Denna länk kanske borde förstoras och förtydligas i layouten?
Förslag på hur som inte är för invasivt?
Därefter är det svårt att få sig en snabb överblick på vilka annonser som säljer och vilka som köper. Något grafiskt i olika färger skulle råda bot på detta då hjärnan snabbt sållar bort ointressanta annonser utan att man behöver fokusera på varje enskild post.
Att dela in köpes och säljes i färger tror jag inte går då modden utgår från det tema du använder när det gäller färger och liknande.
hawkse skrev:- Annonserna behöver få mer synlighet. Allra helst genom att de knyts till forumet på något sätt.
Förslag på hur som inte är för invasivt?
- Överblicken är rörig med kryptiska [K], [S] etc i rubriken och inga datum som indikerar annonsens ålder i översikten.
K=köpes S=säljes och datum & tid för när en annons skapades och förfaller finns med.
Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki

Användarvisningsbild
wilsar
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 jan 2009, 17:52
Ort: darlana

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av wilsar » 07 nov 2012, 13:15

we are losing custom to competitive sites.
if i do a google search for particular plants in the sales catergory , the items already showing in this catrgory do not appear.
Senast redigerad av 2 wilsar, redigerad totalt 7 gång.
the world is divided by two powers,political and spiritual,ive yet to decide which one steers the world.

Användarvisningsbild
hawkse
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3726
Blev medlem: 26 dec 2009, 21:13
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av hawkse » 07 nov 2012, 13:26

Som jag använder PS är det ytterst sällan som jag navigerar till något annat än "Nya inlägg" och sedan klickar runt i "breadcrumben" om jag av någon anledningen vill byta underforum. Jag är möjligen inte representativ men inte heller på den tid då annonserna låg som egna underforum gick jag särdeles ofta in och klickade från forumindexet.

Jo, jag förstår vad K/S betyder men tycker fortfarande det ger ett rörigt intryck. Några datum finns inte i min annonsöversikt iaf. (Kör Terayon). Om man klickar sig in på annonsen finns det men det är det jag vill slippa. Jag saknar även möjligheten att se vilka annonser som tillkommit sedan senaste besök.

"Nya inlägg" gav mig tidigare alla inlägg och annonser sedan senaste besök.

Om annonserna dyker upp som "nya inlägg" får länken till annonserna mindre betydelse och problemet med synligheten är löst.

Användarvisningsbild
Fanbyalperna
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 09 feb 2008, 07:25
Ort: Stöde

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Fanbyalperna » 07 nov 2012, 13:47

hawkse skrev:Som jag använder PS är det ytterst sällan som jag navigerar till något annat än "Nya inlägg" och sedan klickar runt i "breadcrumben" om jag av någon anledningen vill byta underforum. Jag är möjligen inte representativ men inte heller på den tid då annonserna låg som egna underforum gick jag särdeles ofta in och klickade från forumindexet.

Jo, jag förstår vad K/S betyder men tycker fortfarande det ger ett rörigt intryck. Några datum finns inte i min annonsöversikt iaf. (Kör Terayon). Om man klickar sig in på annonsen finns det men det är det jag vill slippa. Jag saknar även möjligheten att se vilka annonser som tillkommit sedan senaste besök.

"Nya inlägg" gav mig tidigare alla inlägg och annonser sedan senaste besök.

Om annonserna dyker upp som "nya inlägg" får länken till annonserna mindre betydelse och problemet med synligheten är löst.
+1
Har inte alltid rätt, men fel ibland

Användarvisningsbild
valesneriq
Liten planta
Liten planta
Inlägg: 95
Blev medlem: 04 jul 2011, 20:28
Ort: Kristdala

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av valesneriq » 07 nov 2012, 15:51

Fanbyalperna skrev:
hawkse skrev:Som jag använder PS är det ytterst sällan som jag navigerar till något annat än "Nya inlägg" och sedan klickar runt i "breadcrumben" om jag av någon anledningen vill byta underforum. Jag är möjligen inte representativ men inte heller på den tid då annonserna låg som egna underforum gick jag särdeles ofta in och klickade från forumindexet.

Jo, jag förstår vad K/S betyder men tycker fortfarande det ger ett rörigt intryck. Några datum finns inte i min annonsöversikt iaf. (Kör Terayon). Om man klickar sig in på annonsen finns det men det är det jag vill slippa. Jag saknar även möjligheten att se vilka annonser som tillkommit sedan senaste besök.

"Nya inlägg" gav mig tidigare alla inlägg och annonser sedan senaste besök.

Om annonserna dyker upp som "nya inlägg" får länken till annonserna mindre betydelse och problemet med synligheten är löst.
+1
+2 ;)
Som din skugga på natten..

Användarvisningsbild
Getingen
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 994
Blev medlem: 20 aug 2010, 18:35
Ort: Halmstad

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Getingen » 07 nov 2012, 16:09

hawkse skrev:Som jag använder PS är det ytterst sällan som jag navigerar till något annat än "Nya inlägg" och sedan klickar runt i "breadcrumben" om jag av någon anledningen vill byta underforum. Jag är möjligen inte representativ men inte heller på den tid då annonserna låg som egna underforum gick jag särdeles ofta in och klickade från forumindexet.

Jo, jag förstår vad K/S betyder men tycker fortfarande det ger ett rörigt intryck. Några datum finns inte i min annonsöversikt iaf. (Kör Terayon). Om man klickar sig in på annonsen finns det men det är det jag vill slippa. Jag saknar även möjligheten att se vilka annonser som tillkommit sedan senaste besök.

"Nya inlägg" gav mig tidigare alla inlägg och annonser sedan senaste besök.

Om annonserna dyker upp som "nya inlägg" får länken till annonserna mindre betydelse och problemet med synligheten är löst.
+1,

Men detta är väl egentligen inga nyheter.....
Legends Like Me Live Forever

Användarvisningsbild
Raven
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 10854
Blev medlem: 19 sep 2006, 04:09
Ort: Norrköping
Kontakt:

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Raven » 07 nov 2012, 16:19

hawkse skrev:Några datum finns inte i min annonsöversikt iaf. (Kör Terayon).
Under information ska det stå när annonsen skapades och uppe till höger slutdatum.
Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!
Länkgalleri
Faktatråd om vatten
AkvarieWiki

ixxe
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 471
Blev medlem: 25 aug 2006, 01:02

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av ixxe » 08 nov 2012, 01:53

Hej . Har inte varit speciellt aktiv under sommaren och har nu plöjt igenom denna tråden.
MIna tankar spontant, jag kan ha missat nåt ha överseende med det isof.

1 annonser poppar inte upp som foruminlägg vilket leder till att man inte köper växter om man inte aktivt letar. Mitt intresse går upp och ner
och ibland vill jag ha tag på en växt som jag letar efter i veckor/ månader o sen ger upp. Om den då råkar komma med i nya annons systemet när jag inte tittar så missar jag den. Och narturligtvis inga spontanköp.

2 Jag antar att anonser försvinner efter viss tid. Mao kommentarer och feedback till anonsen med.
Dels tycker jag det är trevligt när man sålt något och folk blir glada o nöjda över det dom får och kommenterar,(visst det kan dom göra över pm med) Men nya medlemmar är nog mer benägna o köpa av någon som fått bra feedback.

3 Om man ser en gammal annons med en växt man gärna skulle vilja ha kan man alltid pm:a personen i regel brukar denne ha nån kvist den kan avvara. Jag får fortfarande pm från folk som vill ha växter som jag sålde innan sommaren.

Som sagt detta är bara funderingar o ska absolut inte tolkas som negativ kritik.

Användarvisningsbild
Mr_Ewing
Donator & Månadens Växtakvarist
Donator & Månadens Växtakvarist
Inlägg: 4260
Blev medlem: 25 sep 2010, 10:21
Ort: Norrköping

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Mr_Ewing » 08 nov 2012, 13:51

ixxe skrev:Hej . Har inte varit speciellt aktiv under sommaren och har nu plöjt igenom denna tråden.
MIna tankar spontant, jag kan ha missat nåt ha överseende med det isof.

1 annonser poppar inte upp som foruminlägg vilket leder till att man inte köper växter om man inte aktivt letar. Mitt intresse går upp och ner
och ibland vill jag ha tag på en växt som jag letar efter i veckor/ månader o sen ger upp. Om den då råkar komma med i nya annons systemet när jag inte tittar så missar jag den. Och narturligtvis inga spontanköp.

2 Jag antar att anonser försvinner efter viss tid. Mao kommentarer och feedback till anonsen med.
Dels tycker jag det är trevligt när man sålt något och folk blir glada o nöjda över det dom får och kommenterar,(visst det kan dom göra över pm med) Men nya medlemmar är nog mer benägna o köpa av någon som fått bra feedback.

3 Om man ser en gammal annons med en växt man gärna skulle vilja ha kan man alltid pm:a personen i regel brukar denne ha nån kvist den kan avvara. Jag får fortfarande pm från folk som vill ha växter som jag sålde innan sommaren.

Som sagt detta är bara funderingar o ska absolut inte tolkas som negativ kritik.
+1 Jag får också förfrågningar om växter i gamla trådar.
För LITE gödning ger alger i växtakvarium.
Vi räknar inte w/l det ska vara w/m².

Användarvisningsbild
hawkse
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3726
Blev medlem: 26 dec 2009, 21:13
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av hawkse » 08 nov 2012, 14:08

Mr_Ewing skrev:+1 Jag får också förfrågningar om växter i gamla trådar.
Jupp, samma här.

Användarvisningsbild
Getingen
CO2 närd planta
CO2 närd planta
Inlägg: 994
Blev medlem: 20 aug 2010, 18:35
Ort: Halmstad

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Getingen » 08 nov 2012, 14:30

Jag med, trots att den art jag sålt finns av nya säljare i annonsmodden. Vad betyder detta? Jo att annonsmodden inte når fram. Köpare hittar inte det dom vill ha och säljare får inte sålt sina saker. Spontant ifrån min sida känns det som att när det tidigare var inbakat i "nya inlägg" ledde det till en del spontanköp. Nu klickar man ju bara på annonser om man letar efter något. Att spontanköp inte existerar längre gör att det blir mkt sämre omsättning på annonserna.
Legends Like Me Live Forever

Användarvisningsbild
valesneriq
Liten planta
Liten planta
Inlägg: 95
Blev medlem: 04 jul 2011, 20:28
Ort: Kristdala

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av valesneriq » 08 nov 2012, 22:03

Har nog missat det inlägget men varför exakt gjordes annonser om? För admins överblick eller nån annan anledning? Jag gillade med nya inlägg när anonser radades upp där.
Som din skugga på natten..

Användarvisningsbild
hawkse
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3726
Blev medlem: 26 dec 2009, 21:13
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av hawkse » 08 nov 2012, 22:57

valesneriq skrev:Har nog missat det inlägget men varför exakt gjordes annonser om?
För att "vi måste framåt" var väl den motivering som gavs. Naturligtvis OK. Förändring är inte alltid lätt. Vi får väl se vad framtiden har att komma med. Det verkar ju som att Raven sitter och skruvar på något om man ska tro inläggen.

Bandenius
Liten planta
Liten planta
Inlägg: 93
Blev medlem: 12 sep 2011, 20:29
Ort: Kungsbacka

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Bandenius » 11 nov 2012, 00:26

Hmmm....

Vad har hänt här då?

Inte för att jag på något sätt har varit den mest aktiva medlemmen men nu när giftermål och ett andra barn är avklarat och man så smått kan återvända till sin hobby så är det totalt stendött här.
Jag blev överlycklig när jag hittade detta forum och har handlat av ett antal olika medlemmar, storsäljare och lite mindre säljare.
Jag har nog läst mig igenom de flesta av inläggen, intressanta som ointressanta.
Jag har testat metoder och teorier som jag inte kunde tänka mig var möjliga och framtör allt inte kunde komma på själv utan detta fina forum.
Jag har fått hjälp när jag har haft bekymmer och inspiration när jag har haft lust.

Men vad är detta, nu ligger det TVÅ växtannonser ute!!! vart är sidan på väg, ska den självdö?

Annonserna är inte allt på detta forum och det finns mängder av matnyttigt att läsa men om man vill hitta nått ställe där man kan vidga sin hobby och på ett snabbt och smidigt sätt kunna hitta ovanliga och udda växter så är inte detta forumet att hänga i längre.

Oavsett vilket forum man läser i eller frågar i om växter eller dylikt så hänvisar alla till att det hittar du lätt på Plantswap.
Visst informationen finns här och ni trogna kunniga medlemmar finns här fortfarande men växterna finns inte längre utan dessa får man försöka hitta på någon annan ställe.

Som jag sa tidigare så har jag inte varit direkt aktiv men jag blev uppriktigt ledsen när jag förstod vad som hade hänt när jag med ny vunnen lust skulle ut och shoppa loss till min nedgångna burk.

Med sorg i rösten så får jag tacka de som har haft vänligheten att sälja växter till mig tidigare och jag hoppas att jag på nytt kan hitta ett forum med den digniteten som PS hade tidigare (lär dock inte bli lätt).

Jag håller delvis med i det Raven skriver i sin tagg, "Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!", men det sista är jag inte allt för säker på.
Hittar man inte det man söker efter på nätet så är nästa sida bara ett musklick bort, större flugor än PS har fallit på sin egen storhet och att inte lyssna på sina egna medlemmar känns som ett stort kliv åt det hållet.

Det Plantswap hade som inget annat forum hade var kombinationen av information, kunniga och vänliga medlemmar och ett stort utbud av vanliga och ovanliga växter, en del i denna triangel har fallit bort.

Jag antar att jag har trampat hela etablissemanget på tårna i och med detta inlägg men jag kan inte så mycket annat göra än att säga...

Lycka till alla växtnördar, jag fann det jag letade efter men nu är det borta.

Over and out

kladdkaka
Liten planta
Liten planta
Inlägg: 61
Blev medlem: 14 apr 2011, 12:35
Ort: Mölndal

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av kladdkaka » 11 nov 2012, 00:40

+ 1 på Bandenius inlägg

Visserligen är Plantswap mycket mer än köp/sälj/bytesplats, men det hör helt klart till de viktigaste bitarna och jag saknar verkligen det "vanliga" sättet att annonsera i forumet och hoppas det kommer tillbaka.

marre
Fullvuxen planta
Fullvuxen planta
Inlägg: 102
Blev medlem: 09 okt 2007, 08:33
Ort: Ljusdal

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av marre » 11 nov 2012, 11:58

Bandenius skrev:
Jag håller delvis med i det Raven skriver i sin tagg, "Människor kommer, människor går, PlantSwap är det enda som består!", men det sista är jag inte allt för säker på.
Hittar man inte det man söker efter på nätet så är nästa sida bara ett musklick bort, större flugor än PS har fallit på sin egen storhet och att inte lyssna på sina egna medlemmar känns som ett stort kliv åt det hållet.

Det Plantswap hade som inget annat forum hade var kombinationen av information, kunniga och vänliga medlemmar och ett stort utbud av vanliga och ovanliga växter, en del i denna triangel har fallit bort.

Over and out
Håller fullständigt med. Varför lyssnar man inte på medlemmarna? Utan medlemmar inget forum!!

Och nu börjar man se tidigare aktiva "växtsäljare" som annonserar på andra forum men inte här. Är det så det ska vara???

Är det såhär det ska bli? Är det att gå framåt? Jag förstår inte att det inte tänks till och ser vad som händer med sidan!
Men är det såhär man ser ett forum gå framåt så ok. Men jag förstår inte vitsen.

Att ignorera medlemmars önskan gör forumet mycket sämre och inte lika roligt.
Jag kan inte förstå varför. Tycker det är mycket tråkigt att det här händer. Och än tråkigare att de som driver forumet inte förstår att det här va ett stort bakslag för PS.

Användarvisningsbild
peterhaack
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3706
Blev medlem: 22 aug 2006, 20:49
Ort: Skånes Fagerhult
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av peterhaack » 11 nov 2012, 14:13

Först, vi ignorerar inte medlemmarna, det tycker jag var lite väl att ta i, vi tillfrågar om forumet till alla medlemmar, och det är många ändringar som vi vill göra men som vi inte genomför för att just medlemmarna vill ha det så.

Men vi får in lika mycket om att det inte händer ngt med forumet, o att vi aldrig gör ngt nytt.
Men när vi väl väljer att göra ngt nytt då skall det klagas, det klagas på att det är jobbig att skriva annonser på det gamla sättet med helst från de som är nya, annons modden är ju en förenkling o är ju för att vi skall kunna ha bättre översikt, är detta så fel av oss??

Man jag har en bra ide vi återgår till forum.24 gratis o fint kostar inget för mig och vi har ännu fler begränsningar, jag plockar bort banners, och vi slipper fler priser i tävlingar, presentkort delas inte ut till flitiga användare/admins och vi stannar i det vi började med på detta forum med BARA annonser, då kanske all är nöjda, alla skall ju tjäna på det och helst då användarna, som alltid klagade på att de inte fick sälja eller köpa eller ens fråga efter växter på andra forum(vilket de flesta faktiskt har gett efter på att låta annonserna flöda o märka av att de enda som tjänar på att ha ett forum är medlemmarna de får in sina pengar genom att sälja plantor i mängd o parti.

Att slänga ut att vi på plantswap inte bryr sig om sina medlemmar/användare är helt enkelt tråkigt att höra
Man slänger ut pengar på att hålla sidan uppe man ger bort tusenlappar i priser för de som vill visa upp sina tankar, men vad får man för det "jag tjänar inga pengar på att sälja min plantor, för att ngn har inte lyssnat på medlemmarna med att jag inte ville ha annonsmodd"

Så om det är ett bakslag för PS vet jag inte men tydligen var det ett bakslag för de som säljer på PS, o det var tråkigt att vi på ps inte kan tillgodo se era inkomster för att vi lagt till ett annat sätt att lägga upp era annonser.

/Peter

Användarvisningsbild
Fanbyalperna
Hedersmedlem
Hedersmedlem
Inlägg: 319
Blev medlem: 09 feb 2008, 07:25
Ort: Stöde

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av Fanbyalperna » 11 nov 2012, 14:26

Surt sa räven. Nu är det ju faktiskt så att plantswap vuxit sig stort i sin förra skepnad genom att det varit lätt att få information
om plantbyte och försäljning. När det inte längrre är fallet så försvinner ju den fördelen och plantswap blir bara ett forum bland andra forum. Varför skall då folk gå just hit? Det går lika bra på andra ställen.
Tyvärr har förändringen inte blivit bra och det indikerades redan på ett tidigt stadium i omröstningen.
Har inte alltid rätt, men fel ibland

marre
Fullvuxen planta
Fullvuxen planta
Inlägg: 102
Blev medlem: 09 okt 2007, 08:33
Ort: Ljusdal

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av marre » 11 nov 2012, 14:30

För mig så handlar det absolut inte om att tjäna pengar på att sälja växter. Jag tror inte att det är många som tänker så heller. Att man skulle förlora den inkomsten.

Det handlar nog mest om att just här på PS hittade man det man sökte och utbudet var helt underbart! Att för medlemmarna kunna annonsera ut växter som annars hamnar på tippen och göra någon glad OCH få det sålt (oftast för en billig penning också så jag tror inte det handlar om att tjäna på det)
OCH sökte man en växt hade man napp rätt fort som oftast. Nu är det tvärdött. Och det tycker jag tyder på det sämre.

Användarvisningsbild
peterhaack
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3706
Blev medlem: 22 aug 2006, 20:49
Ort: Skånes Fagerhult
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av peterhaack » 11 nov 2012, 14:35

Varför lägger ingen in nya annonser då under de gamla sättet?? det finns ju fortfarande kvar vad jag vet, visst man har bett dem att lägga in på det nya för att lära sig, men det gamla finns ju kvar!??

marre
Fullvuxen planta
Fullvuxen planta
Inlägg: 102
Blev medlem: 09 okt 2007, 08:33
Ort: Ljusdal

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av marre » 11 nov 2012, 14:39

Raven skrev:Alla "Köp, sälj & byt" kategorier har spärrats så att inga nya trådar kan skapas, tanken är att kategorierna på sikt ska tas bort och helt ersättas med Annonser, pga aktiva trådar kommer kategorierna finnas kvar ett tag till och det går att skriva i dom trådar som finns.

När det inte längre är nån aktivitet i "Köp, sälj & byt" så kommer kategorierna försvinna helt.
Mvh R
Det står ju att dom spärrats :/

Användarvisningsbild
peterhaack
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3706
Blev medlem: 22 aug 2006, 20:49
Ort: Skånes Fagerhult
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av peterhaack » 11 nov 2012, 14:40

läs bättre ;) jag har sagt att båda skall vara öppna så om ni kollar så är dessa öppna fortfarande har varit hela tiden

marre
Fullvuxen planta
Fullvuxen planta
Inlägg: 102
Blev medlem: 09 okt 2007, 08:33
Ort: Ljusdal

Re: Sv: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av marre » 11 nov 2012, 14:43

peterhaack skrev:läs bättre ;) jag har sagt att båda skall vara öppna så om ni kollar så är dessa öppna fortfarande har varit hela tiden
Då kanske det blir fart igen då :)

Användarvisningsbild
peterhaack
Hedersmedlem & Donator
Hedersmedlem & Donator
Inlägg: 3706
Blev medlem: 22 aug 2006, 20:49
Ort: Skånes Fagerhult
Kontakt:

Re: Viktigt om Köp, sälj & byt kategorierna!!!

Inlägg av peterhaack » 11 nov 2012, 15:02

Vet jag inte för att ingen har lagt in ngt ju.

Skriv svar

Återgå till "PlantSwap"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster